نگهداری آسان ویدئو پروژکتورهای پاناسونیک در دانشگاه ها – 1
نمایندگی رسمی محصولات ارتباطی پاناسونیک
نگهداری آسان ویدئو پروژکتورهای پاناسونیک در دانشگاه ها – 1
نوشته شده توسط شرکت فاطر رسانور در ساعت 2:55

جایگزین کردن سیستم های آنالوگ با سیستم های دیجیتال
آیا این امکان وجود دارد از یک محل به صورت مرکزی تمام ویدئو پروژکتورها را مدیریت و نظارت کرد؟

مدیریت و نظارت روزانه بر همه ی ویدئو پروژکتورهای ساختمان - مانند چک کردن ویدئو پروژکتورها که در پایان روز خاموش باشند - کار وقت گیر و دشواری است. اگر ویدئو پروژکتور دچار نقص فنی شود کار سخت تر می شود مخصوصاً اگر ویدئو پروژکتورها از برندهای مختلف باشند و مجبور به تماس با واحدهای پشتیبانی مختلفی باشیم.
حل این مشکل با ویدئو پروژکتور های پاناسونیک !

پاناسونیک نرم افزارهای رایگان خود را جهت مدیریت متمرکز ارائه داده است.

"نرم افزار کنترل و مانیتورینگ چندین ویدئو پروژکتور"، که پاناسونیک آن را رایگان ارائه کرده است، برای شما امکان مدیریت ویدئو پروژکتورهای پاناسونیک نصب شده در تمام کلاسها را که به یک شبکه LAN متصل هستند از طریق یک PC فراهم می کند. این نرم افزار به شما این اجازه را می دهد تمام ویدئو پروژکتورها را از طریق یک عملیات واحد خاموش نموده و وضعیت آنها را در جهت مدیریت کارآمد بررسی نمائید.

پاناسونیک نرم افزارهای رایگان خود را جهت مدیریت متمرکز ارائه داده است.

از طریق مرورگر وب کامپیوتری که توسط کابل شبکه به ویدئو پروژکتور متصل است می توان به راحتی عملکرد آن را بررسی کرده و به کمک ویژگی ارسال ایمیل زمانی که نیاز به جایگزینی لامپ وجود داشته باشد از طریق پیام از این وضعیت مطلع شد.

پاناسونیک نرم افزارهای رایگان خود را جهت مدیریت متمرکز ارائه داده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: راهکارها، ،
:: برچسب‌ها: راهکار نگهداری ویدئو پروژکتور پاناسونیک, راهکار کمکی مدیران آی تی پاناسونیک, راهکار دانشگاه پاناسونیک, نمایندگی رسمی پاناسونیک, تنها نمایندگی رسمی پاناسونیک, فاطر نماینده رسمی پاناسونیک, صفحه نمایش دیجیتال, راهکارهای تصویری پاناسونیک, راهکار آموزشی پاناسونیک, ویدئو پروژکتور در آموزش, راهکار پاناسونیک در آموزش, راهکار پاناسونیک, چرا پاناسونیک, نمایشگرهای تخت پاناسونیک, ویدئو پروژکتور, نمایندگی رسمی پاناسونیک, نمایندگی پاناسونیک ایران, فاطر نماینده پاناسونیک, ویدئو پروژکتور فاطر, ,